Gyakran Ismételt Kérdések

Online vásárlásaidból Bónuszokhoz úgy juthatsz, ha regisztrálsz felhasználóként a Bonusway.hu-ra és az oldalunkon keresztül keresel rá az online boltokra. Mindössze emlékezned kell arra, hogy belépj a Bonusway.hu felhasználói profilodba és rajtunk keresztül kattints a boltra vásárlás előtt.
Semennyibe. A szolgáltatás használata, illetve a regisztráció a Bonusway.hu oldalon teljesen ingyenes.
Csak a Bonusway.hu-ra való regisztrációval nem fogod a bónuszokat megkapni. Ahhoz, hogy megkapd a bónuszaidat a vásárlásaid után, be is kell jelentkezz a Bonusway.hu felhasználói profilodba és a boltokhoz rajtunk keresztül kell belépned. Ez nagyon fontos! ha nem rajtunk keresztül kattintasz a boltra, akkor a bolt nem ismeri fel, hogy a Bonusway.hu felhasználója vagy.
Ahogyan csak szeretnéd. Teljes értékben, készpénzben kifizetjük a bónuszaidat a PayPal számládra vagy a bankszámládra. A Bonusway.hu-tól kapott bónuszaid nem bónuszpontok korlátozott felhasználással, hanem valódi készpénz a számládra.
A bónuszok az online boltoktól jönnek, ahol vásároltál. Amikor felkeresel egy boltot a szolgáltatásunkon keresztül akkor az felismeri, hogy Bonusway.hu felhasználó vagy és a vásárlásaid után jutalékot fizet nekünk. Ezt a jutalékot bónusz formájában megosztjuk veled, így a pénzed egy részét visszakapod a vásárlásodból.

Nem, nem emelik meg. A megkapott bónuszok az eladási jutalékokból jönnek amit a boltok fizetnek. Az általad megvásárolt termék ugyan azon az áron van mintha a Bonusway.hu nélkül vetted volna meg. A Bonusway.hu-n keresztül csak a a vásárlásra költött pénz egy részét kapod vissza.

A bónuszokat azonnal kifizetjük amint a bolt visszaigazolta a vásárlásodat és kifizette az eladás utáni jutalékot. A boltok rendszerint az eladás utáni jutalékot a következő naptári hónap során és majdnem minden esetben az eladás utáni két hónapon belül fizetik. Ha több mint 3 hónap eltelt a tranzakciód óta és nem kaptad meg a kifizetést akkor kérjük lépj velünk kapcsolatba az info@bonusway.hu email címen.
A bónuszokat a felhasználóinknak az eladási jutalékból fizetjük, amit a boltok fizetnek nekünk. Ez azt jelenti, hogy a bónuszokat azután fizetjük ki a felhasználóinknak, amint a webshop visszaigazolta a vásárlás megtörténtét és kifizette a jutalékot nekünk. Ez két hónapot is igénybe vehet.
Kérheted a bónuszaid átutalását a bankszámládra vagy PayPaledre amint az bónusz egyenleged eléri a 3000 Ft-ot. A bónuszokat néhány munkanapon belül a felhasználók számlájára utaljuk. Az összes nyomon követett bónuszodat illetve a kifizetésre elérhető bónusz egyenlegedet ellenőrizheted a Profilod alatt a Bónusz fül megnyitásával.

A bónusz lehet a vásárlás értékének egy bizonyos százaléka vagy egy fix Forint összeg. Például, ha a vásárlás értéke a voltból 1000 Forint és 10% bónuszt kapsz akkor 100 Forintot kapsz vissza a számládra. Amennyiben a boltnál feltüntetett bónusz értéke fix 50 Ft, akkor 50 Ft bónuszt kapsz minden vásárlásod után a számládra.  A fix bónusz minden esetben ugyan annyi marad, attól függetlenül, hogy hány terméket és milyen árban vásároltál.

Sajnos nem. Ha lemondod vagy visszaküldöd a vásárolt terméket, a bolt nekünk sem fizeti ki a vásárlásod utáni jutalékot. Emiatt mi sem tudjuk neked kifizetni a vásárlás utáni bónuszt.

A bónuszodat akkor írjuk jóvá a bónusz egyenlegeden amikor a bolt visszaigazolta a vásárlásodat. A bolttól függően ez néhány perctől néhány napig is eltarthat. A bónuszaiddal kapcsolatos információkat ellenőrizheted az Profilod alatt a Vásárlásaim fül megnyitásával. Amennyiben nem érkezett meg a bónuszod a bolt átlagos kifizetési időszakán belül, abban az esetben kérjük lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az info@bonusway.hu email címen. Ha a vásárlási esemény nem jelenik meg a Profilod alatt az azt jelenti, hogy a bolt még nem fizette ki az eladás utáni jutalékot.  Emiatt biztosíthatunk, hogy a probléma megoldásában mi is mélyen érdekeltek vagyunk.

Az elérhetőségeidet a Profilod fül alatt a személyes adatok menüpontban tudod frissíteni. A Profilod fül alatt tudod szintén a banki és PayPal adataidat változtatni, aszerint hova kéred a bónuszaid kifizetését.

Az AdBlock (reklám blokkoló) használatát nem javasoljuk. A bónuszokat csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a böngésződ engedélyezi a Cookiekat (sütiket).  Az AdBlock néhány aplikációja ami a reklámokat blokkolja kitörli ezeket a Cookiekat, ezért megakadályozzák a bónuszaid jóváírását. Kérjük tilts le minden AdBlock programot, mielőtt a Bonuswayen keresztül vásárolnál.

A Cookie egy adat darabka ami a böngésződben elmentve kérvényezi a böngészési tevékenységed rögzítését.  A szolgáltató visszahívhatja a Cookiet később és ellenőrizheti az adatokat amiket összegyűjtött. Például amikor először látogatsz meg egy online boltot és a magyar nyelvet választod ki, akkor a következő látogatás alkalmával már nem kell kiválasztanod. Ebben az esetben a Cookie rögzítette, hogy magyarul szeretnéd az oldalt olvasni. A Cookiek nem férhetnek hozzá a jelszavaidhoz vagy a számítógépeden tárolt fájlokhoz. Amikor egy boltra kkattintasz a mi szolgáltatásainkon keresztül elhelyezünk egy Cookiet a böngésződön. A Cookien keresztül a bolt Bonusway felhasználóként azonosít. A bolt eladási jutalékot fizet nekünk a vásárlásod után, amit mi bónusz formájában megosztunk veled. Ahhoz, hogy az online vásárlásaid helyesen jóvá legyenek írva a számládon, a Cookiekat engedélyezned kell a böngésződön.

A Cookiek alapértelmezettek a böngészőkben. Ugyanakkor, ha a Cookiekat letiltottad itt van az útmutató hogyan engedélyezd őket:

Microsoft Internet Explorer

  1. 1) Eszközök
  2. 2) Internet Beállítások
  3. 3) Biztonság fül
  4. 4) A Beállítások menüben mozdítsd a csúszkát közép szintre, és kattints az OK gombra

Mozilla Firefox

  1. 1) Beállítások
  2. 2) Adatvédelem >
  3. 3) Nyomonkövetés >
  4. 4) Pipáld be az oldalak követését

Google Chrome

  1. 1) Katttints a Chrome menüjére
  2. 2) Beállítások
  3. 3) Speciális beállítások megjelenítése
  4. 4) Az adatvédelem részben válaszd a Tartalombeállítások lehetőséget
  5. 5) Válaszd a Helyi adatok elhelyezésének engedélyezése (ajánlott) elemet

Kiváló! Boldogan válaszolunk a kérdéseidre! Kérjük vegyed fel velünk a kapcsolatot az info@bonusway.hu email címen. Érdekel a bónusz szerzés online vásárlással? Itt csatlakozhatsz ingyenesen